ΠΡΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Λογιστικές Υπηρεσίες Τήρησης απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων μηχανογραφικά, στα γραφεία μας ή στην έδρα της επιχείρησης, σύμφωνα με τα ΕΛΠ ή τα ΔΛΠ.
Συστάσεις, Ενάρξεις, Μεταβολές, Συγχωνεύσεις, Διακοπές, Εκκαθαρίσεις Εταιριών.
Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων.
Υλοποίηση και εφαρμογή συστημάτων Κοστολόγησης.
Σύνταξη δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων (ΦΠΑ, ΦΜΥ, ΦΕΕ).
Προσαρμογή στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IAS & IFRS).
Διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, ΓΕ.ΜΗ., Περιφέρεια και Επιμελητήρια).
Υπηρεσίες ανάληψης Διεύθυνσης λογιστηρίου.
Η καταχώρηση στα βιβλία της Εταιρείας σας γίνεται από έμπειρα στελέχη μας που διαθέτουν άδειες Α & Β Τάξης λογιστών του Οικονομικού Επιμελητηρίου.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πόσο εύκολη είναι η αλλαγή ενός λογιστή;

Η διαδικασία αλλαγής είναι πολύ εύκολη. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι ιδιαίτερο πέραν του να ενημερώσετε τον υπάρχοντα Λογιστή, έτσι ώστε να ολοκληρώσει έγκαιρα τις όποιες εργασίες σας, καθώς και να του καταβάλετε τις συμφωνηθείσες αμοιβές για τις υπηρεσίες που ήδη σας έχει παρέχει. Σύμφωνα με τον  Κ.Δ.Λ.Φ. αρθρ. 10 παρ. 7 προβλέπεται ότι οποιοσδήποτε Λογιστής-Φοροτεχνικός επιθυμεί να προσφέρει την παροχή υπηρεσιών του σε νέο πελάτη, πρέπει πρώτα να παραλάβει με πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής τα ακόλουθα:
(1) Tα απαραίτητα έγγραφα και στοιχεία του νέου πελάτη καθώς και ότι στο ως άνω πρωτόκολλο πρέπει να αναφέρεται ρητά ότι έχουν εξοφληθεί, με οποιονδήποτε συμφωνημένο τρόπο
(2) Oι αμοιβές για τις υπηρεσίες που ήδη παρασχέθηκαν από τον προηγούμενο Λογιστή.

Πότε είναι προτιμότερο μέσα στο οικονομικό έτος να αλλάξει κανείς Λογιστικό Γραφείο;

Δεν υπάρχει κανένα θέμα σχετικά με τη χρονική στιγμή της αλλαγής του Λογιστικού Γραφείου.

Ποια είναι τα οφέλη της ανάθεσης του λογιστηρίου της επιχείρησης σε εξωτερικό συνεργάτη;

H ανάθεση εργασιών σε τρίτους, συνεπάγεται εξοικονόμηση χρόνου, περιορισμό των λειτουργικών εξόδων, καλύτερη επιχειρηματική λειτουργία και οργάνωση, και επικέντρωση στους τομείς ζωτικής σημασίας. Επιπροσθέτως, μια εταιρία  μπορεί μέσω του outsourcing να δοκιμάζει, να ενσωματώνει και να χρησιμοποιεί στις εργασίες της, καινοτόμες εφαρμογές, αξιοποιώντας τη συνεργασία με την εταιρία παροχής υπηρεσιών, κάτι που δύσκολα θα συνέβαινε αν η μικρομεσαία επιχείρηση αναλάμβανε να πραγματοποιήσει εσωτερικά τις ίδιες εργασίες. Η Εταιρεία  μας, μέσω της πρωτοπόρας αυτής υπηρεσίας  δίνει την ευκαιρία στην εταιρία σας με συγκριτικά χαμηλό κόστος να έχει ένα άρτια οργανωμένο σύστημα λογιστικών – φοροτεχνικών  υπηρεσιών.

Ενδεικτικά οφέλη:
– Σημαντική Μείωση του λειτουργικού κόστους
– Εμπειρία & εξειδίκευση του εξωτερικού συμβούλου.
– Αποδέσμευση πόρων για την επιχείρησή σας ώστε να επικεντρωθεί στο κύριο αντικείμενό της.
– Αύξηση της ποιότητας μέσω νέων τεχνολογιών.
– Υποστηρίζεστε από μια μεγάλη ομάδα, ειδικών στον τομέα τους ο καθένας, όπως: Εργατολόγους, Λογιστές, Φοροτεχνικούς, δικηγόρους, σύμβουλος ΕΣΠΑ, οι οποίοι λειτουργούν ως Ομάδα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

    https://triangle.com.gr/wp-content/uploads/2021/02/Triangle-logo-white-190x190-1-e1621405842901.png
    Ερμού 39, Κόρινθος, 20100
    2741181010
    info@triangle.com.gr

    Ακολουθήστε μας

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

    Απαγορεύεται η αντιγραφή και η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας.

    Copyright © TRIANGLE PREMIUM FINANCIAL SERVICES 2021
    Powered by Vima Guru